З наступного місяця Facebook розпочинає показувати рекламу (Sponsored Stories) у загальній стрічці новин.
З початку 2012 року Sponsored Stories від Facebook будуть відображатися і безпосередньо у стрічці новин, а не лише у спеціально відведеному під рекламу місці в боковій колонці.
Відповідні повідомленя будуть помічені як «Sponsored» і їх показ буде обмежено: один користувач бачитиме лише одну таку історію на день. Це будуть статуси про друзів (коли вони лайкають відповідний бренд, чекіняться у відповідних місцях, діляться контентом з офіційного сайту бренду, користуються додатком тощо) чи бренди, які користувач уже лайкнув (новини зі сторінки бренду). Можливості вимкнути показ рекламних повідомлень не буде, але буде можливість їх індивідуально налаштувати.
Такі рекламні повідомлення нічим не відрізнятимуться від усіх інших, окрім малопомітної позначки «Sponsored». Це робить їх значно привабливішими для рекламодавців, аніж такі самі повідомлення у боковій колонці.
Facebook не показував рекламні повідомлення у загальній стрічці новин з 2008 року, коли він закрив відповідну програму, розпочату в 2006 році. Нагадаємо, що Facebook планує показувати рекламу (Sponsored Stories) також і в стрічці новин мобільніої версії сайту.