Прем’єр-міністр України Микола Азаров зареєстрував товарний знак зі своїм прізвищем для того, щоб унеможливити фальсифікації у соціальних мережах.
Про це повідомляє УП з посиланням на секретаріат Кабміну. Як відомо, Азаров зареєстрував кілька днів тому торгову марку Azarov, під якою він може надавати послуги зі складання податкових декларацій, аналізу цін, послуги секретаря чи пошуку спонсорів, написання рекламних текстів, а також послуги доступу до інтернету та онлайн-чатів.
В Кабміні пояснили такий дивний крок намаганням захистити прізвище прем’єра від фальсифікацій, оскільки його екаунти в соціальних мережах є важливим каналом для спілкування з громадянами. Але ведення офіційної сторінки на Facebook, яку Азаров створив кілька місяців тому, не вимагає наявності зареєстрованої ТМ.
Ймовірно, Микола Янович вирішив створити власний сайт з “модною” адресою azarov.ua – адже саме в цій доменній зоні головною умовою делегації домену є наявність зареєстрованої торгової марки. Наразі ця адреса вільна, проте, цілком можливо, що незабаром ми побачимо там персональний сайт Азарова.