«Цифровий маркетинг – це новий метод обдурювання. Це не ефективно. Кому потрібні ваші лайки і ретвіти? digital – не продає». Знайомі слова? Ми їх часто чуємо, але впевнені, що головна причина дискусій, які точаться щодо ефективності цифрових комунікацій, лежить не в площині ефективності, а у невмінні доносити інформацію до цільових аудиторій про цю ефективність.
Сьогодні ми запускаємо digicase – новий розділ про цікаві приклади застосування технологій цифрового маркетингу українськими digital-агенціями.
Агенції часто нам присилають свої кейси. Багато з них є цікавими. Але ми вагались – в якому вигляді їх подавати? І вирішили, що дискусія щодо кожного конкретного кейсу – найпривабливіша упаковка, яка дасть можливість і посперечатись, і знайти нові цікаві нестандартні рішення, і допомогти вдосконалити вже існуючі.
Це сприятиме як популяризації цифрових-комунікацій, так і можливості заявити українським digital-агенціям про себе на весь ринок.
Отже, якщо ви хочете розповісти всьому ринку про свій digital case, заповніть форму.
До зустрічі на digicase.