Twitter розіслав перспективним рекламодавцям електронного листа із розцінками на придбання фоловерів і активність користувачів.
Ціни встановлено з розрахунку за одного фоловера (CPF, cost-per-follower) для Promoted Accounts у діапазоні від $2.50 до $4, а також за одне «включення» у вигляді кліка, додавання до улюбленого, ретвіта або реплая для Promoted Tweets на рівні від $0.75 до $2.50. У листі повідомляється, що взяти участь у програмі можуть лише рекламодавці, рекламний бюджет яких у твіттері за три місяці склав мінімум $15,000.
У листі також звертають увагу рекламодавців на перевагах зосередження на користувачах, які на даний момент не є фоловерами бренду: «на даний момент послуга охоплює лише 25% користувачів, і ми уже бачимо 15-кратне зростання об’ємів включення таргетованих у пошуку Promoted Tweets».
Програма знаходиться у режимі тестування, тому Twitter шукає партнерів, які є «толерантними, гнучкими, і прагнуть допомогати нам вдосконалювати свої пропозиції».