Інтернет-Асоціація України (ІнАУ) має намір створити власне дослідження медійного ринку інтернет-реклами в Україні.
Головна його відмінність від інших досліджень – це те, що в результати буде включена інформація не лише від агенцій, а й від майданчиків. На сайті асоціації уже опубліковано склад комітету, який буде цим займатись та критерії, за якими буде оцінюватись ринок. Головою комітету став Михайло Комісарук, керівник порталу Ukr.net.
Очікується, що дані дослідження будуть презентовані вже до кінця цього року. Цікаво, що низка агенцій виступили проти такого рішення і закликали своїх колег бойкотувати дослідження ІнАУ. Як пише ain.ua, проти дослідження від асоціації висловились Advert.ua, ITCG, Brainberry та Optimum Media. Свою позицію агенції пояснюють порушенням конфіденційності – адже майданчики в анкетуванні ІнАУ мають вказати обсяги розміщеної реклами.
Сьогодні Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) презентувала дані свого щорічного рейтингу інтернет-медіа та digital агенцій України.