Європейська комісія має намір опублікувати у січні наступного року директиву, спрямовану проти Facebook.
Як пише The Telegraph, директива змінить європейське законодавство в галузі захисту приватності у сторону більш жорсткого регулювання. Європейським чиновниками не сподобалось те, яким чином Facebook використовує приватні дані своїх користувачів.
Як відомо, соціальна мережа збирає дані про користувача – такі як його вподобання, стать, погляди і навіть контент – для того, щоб показувати більш релевантну рекламу. Рекламодавці, в свою чергу, можуть більш точно націлювати рекламні оголошення та потрапляти у потрібну їм аудиторію – і вони готові за це платити Facebook.
Вів’єн Рідінг, віце-президент Єврокомісії, вважає, що соціальні мережі повинні вести більш прозору політику щодо забезпечення приватності своїх користувачів. За її словами, жителі ЄС повинні бути впевненими, що їх приватні дані будуть надійно захищені – незалежно від того, яка компанія їх використовує.
У Facebook відхрестилися від звинувачень у неправомірному використанні приватних даних. “Ми віримо у те, що реклама, яку показують нам на основі наших інтересів, є набагато кращою та ефективнішою”, – і запевнили, що рекламодавці не можуть бачити персоніфікованому інформацію про інтереси, і ці дані зберігаються в анонімності.