Facebook повісить рекламу у тікер
У міні-стрічці миттєвих новин на Facebook, так званому тікері, може зявитися реклама.
Як пише Techcrunch, у деяких користувачів уже зявилися рекламні оголошення від ігрових додатків, підписані фразою Sponsored Stories. Поки невідомо, чи буде така опція поширена і на загальний тікер, який відображається на головній сторінці, чи залишиться лише для ігрових сторінок.
Додатки для iOS у 14 разів прибутковіші за додатки для Android
Розробники програм для мобільних платформ мають більше шансів отримати прибуток, якщо працюють з iOS, а не Android, свідчать дані дослідження, опублікованого на CNN Money.
За приблизними підрахунками, сумарна кількість прибутків додатків в App Store для їх розробників становить $3,46 млрд, а для Android Market – $240 млн, або в 14 разів менше.
AlterGeo і Бегун визначатимуть географію користувача для реклами
Сервіс Бегун запустив геоконтекстну медійну рекламу з використанням технології визначення місцярозташування, яка була розроблена в AlterGeo.
Технологія, надана Бегуну AlterGeo, дозволила впровадити таргетинг за місцем розташування користувачів, і тепер рекламодавці зможуть охопити цільову аудиторію в обраній географічній зоні.