Соціальна мережа Google+ заборонила проводити різноманітні конкурси на сторінках брендів.
Як відомо, вчора соцмережа запустила довгоочікувані сторінки для брендів, які можуть зареєструватися на сайті та спілкуватися зі своїми прихильниками на Google+. Водночас, адміністрація проекту вирішила заборонити проведення конкурсів на таких сторінках, щоб зняти з себе відповідальність за їх наслідки. До заборони входять, окрім конкурсів, різноманітні акції, тоталізатори, спецпропозиції та купони на знижку.
Компанії, які хочуть залучити аудиторію Google+ до чогось подібного, повинні оформлювати це у вигляді посилання на сайт з акційною пропозицією. Як повідомляють в Google, у випадку претензій до контенту, відповідальність нестимуть компанії, а не Google.
Цікаво, що на Facebook теж діє схожа заборона. У правилах користування сайтом прописано, що компанії можуть проводити акції та конкурси, проте вони повинні бути реалізовані винятково у вигляді додатку (application). Соцмережа також вимагає, щоб бренди ясно вказували, що їх конкурси жодним чином не пов’язані з Facebook.
Після запуску сторінок компаній на Google+ з’явилося чимало брендів, таких як Fox News, Angry Birds та інші. Підписатися на сторінку нашого сайту можна тут.