Соціальна мережа Вконтакте запустила новий формат реклами – «оффери» (пропозиції). Рекламодавці можуть платити не лише за переходи і покази оголошень, але і за здійснення користувачами конкретних дій.
Користь від реклами можуть мати й самі користувачі. Вони отримуватимуть голоси Вконтакте, які можуть бути використані для купівлі бонусів та ігрових додатків.
Дії визначаються самими рекламодавцями:
– реєстрація на промо-сайті;
– заповнення анкети рекламодавця;
– проходження тесту;
– виконання ігрового квеста;
– завантаження та установка демо-версії продукту.
З виходом в офлайн:
– купівля якого-небудь продукту за спеціальною пропозицією;
– виконання квеста, пошук промо-коду на етикетці.
Розробники Вконтакте стверджують, що передбачили заходи, які дозволять боротися з накрутками з боку користувачів: виконання офферів перевірятиметься за IP-адресама і мобільним телефоном. Кожен рекламодавець також має можливість підключити підтвердження кожного оффера через SMS.
З новою системою вже працюють Мегафон, Duracel та Групон.