В період з 7 по 15 листопада виконавча дирекція Всеукраїнської Рекламної Коаліції (ВРК) проводить дослідження доходності/біллінгів агенцій рекламно-комунікаційного ринку в 2011 році.
При складанні рейтингу для креативних агенцій враховуються доходи виключно від креативного обслуговування: це сума усіх гонорарів і комісій, отриманих за розробку стратегій комунікацій, творчих ідей, клієнтське обслуговування, створення сценаріїв, макетів і так далі, комісії отримані в результаті виробництва рекламних матеріалів третіми особами. ПДВ і податок на рекламу при цьому не враховуються.
Для складання рейтингу digital, інтернет-медіа та медіа агенцій використовуються дані про біллінги (billings). Причому для інтернет-медіа агенцій і диджитал агенцій важливо розділити свої біллінги на дві частини – медіа (банери, контекст) і креативні/виробничі.
Дані про біллінги, доходи, а також список ключових клієнтів необхідно надсилати у виконавчу дирекцію ВРК.
Експертна оцінка отриманих даних проводитиметься з 15 до 22 листопада. З результатами дослідження учасники ринку і усі зацікавлені особи зможуть ознайомитися вже до кінця листопада.
Нагадаємо, що цього року ВРК зробила окремий рейтинг креативності digital-агенцій.
Ви також можете ознайомитись з минулорічним рейтингом диджитал-агенцій.