Рекламне агентство +Sol, власником якого є компанія SUP, уклало контракт на продаж банерної реклами в соціальній мережі Facebook для її російської аудиторії.
Останні два місяці 2009 року розміщенням реклами для росіян на Facebook займалась агенція Gameland. Але через розбіжності у форматі реклами сторони не продовжили співпрацю.
Донедавна банерна реклама на Facebook показувалась лише користувачам зі США та Великобританії, де аудиторія більш-менш стабільна. Для російських користувачів буде показуватись реклама наступних форматів: текстовий блок, банер 160х600, і банер шириною у 250 пікселів з довільною висотою.
Вартість тисячі показів одного банеру коливатиметься від 225 до 300 рублів. Для порівняння, аналогічний формат реклами на Вконтакте коштує у 4, а на Одноклассниках – в 10 разів менше.
Компанія SUP була заснована у 2006 році, і на даний момент володіє такими проектами, як блогохостинг Livejournal.com та російське онлайн-ЗМІ Gazeta.ru. Штаб-квартира SUP знаходиться у Москві.