За 5 днів, що минули з часу презентації планшету від Amazon, клієнти здійснили понад 250 тисяч попередніх замовлень на покупку цього пристрою.
Такими даними поділився блог Gulf of Android, який посилається на власні джерела в компанії та наводить скріншот з внутрішньої системи статистики Amazon. Зокрема, на картинці видно, що користувачі здійснювали в середньому по 50 тисяч замовлень планшету щодня.
Якщо темпи замовлень будуть на такому ж рівні і далі, то до дати офіційного початку продажів Kindle Fire, 15 листопада, Amazon отримає рекордні 2,5 млн замовлень. Для прикладу, Apple у день запуску iPad продала всього 300 тис своїх планшетів.
Kindle Fire має сенсорний кольоровий екран (IPS, Gorilla Glass) діагоналлю в 7 дюймів, двохядерний процесор та працює на базі модифікованої ОС Android.
Планшет підтримує технологію бездротового оновлення з сервісами Amazon та розміщення музики і відео у “хмарі”. Kindle Fire містить власний браузер Amazon Silk, який частково працює на самому планшеті, а частково – у хмарі, що дозволяє зменшити навантаження на пристрій. Вартість новинки для жителів США – $199.