Кілька найбільших українських порталів та сайтів, що входять до холдингів UMH-Bigmir, Digital Ventures, I.ua оголосили про початок спільного продажу реклами.
Як повідомили Watcher в прес-службі Digital Ventures, до пакету під назвою “СуперОхват” увійдуть такі відомі сайти, як i.ua, bigmir.net, tochka.net, korrespondent.net, segodnya.ua, football.ua, gloss.ua, focus.ua, dengi.ua. З урахуванням перетину аудиторії, кількість унікальних українських користувачів інтернету, які можуть побачити рекламу в рамках цього пакету, становитиме 5 мільйонів.
Окрім максимального пакету, сайти запропонували кілька стандартних тематичних пакетів (“Жіночий”, “Спортивний”, “Новинний” тощо), за допомогою яких рекламодавці зможуть більш точно формувати свої кампанії.
За словами представників холдингів, об’єднання відбулося з метою показати рекламодавцям наявність альтернативних телебаченню та друкованих ЗМІ інтернет-майданчиків, а також спростити розміщення реклами на них.
Оновлено (17:51): Нам надіслали цікавий відеоролик про те, як відбуваються сучасні інтернет-війни: