В Україні почала активно рости інтернет-аудиторія старшого віку. Згідно з дослідженням компанії GfK Ukraine, за останні 3 роки інтернет-користувачів у віці 60+ збільшилось на 371%. Трохи повільніше, але теж вражаюче росте аудиторія 40-49 та 50-59.
Таку інформацію повідомив сьогодні Гліб Вишлінський, заступник директора GfK Ukraine.
Ще одна важлива тенденція – це активний ріст в малих населених пунктах. Лідером росту наразі є міста з населенням до 50 тис. мешканців.
Продовжує зростати частка користувачів, які основним місцем виходу в інтернету є домашній комп‘ютер. Станом на кінець першому півріччя 2011 року таких було 79%.
За останній рік суттєво зросла частка людей, для яких соціальні мережі є однією з основних сфер використання інтернету
Більше деталей, а також інформація про те, чим займаються бренди в інтернеті, дивіться в презентації: