Компанія Яндекс оголосила про запуск нової пошукової платформи під назвою Рейк’явік.
Відтепер пошук Яндекса буде враховувати мовні вподобання користувачів: це означає, що якщо людина часто шукає англомовні сайти, то в результатах пошуку частіше будуть показуватись саме такі сторінки. За словами керівника відділу якості пошуку, Дениса Расковалова, більшість людей шукають сайти рідною мовою – російською або українською. Проте є й такі, що шукають англомовні сайти.
В Яндексі вирішили задовольнити потреби і тих, і інших, навчивши пошуковий механізм враховувати вподобання користувачів. Рейк’явік, нова платформа, буде аналізувати їх поведінку, наприклад, як часто користувач переходить з пошуку на англомовні сайти, а не лише задає запити англійською мовою. За даними Яндекса, кількість таких користувачів – близько 8%.