Наша компанія «Екіпаж Сервіс» надає послугу універсальних доставок в Києві, Кривому Розі та Дніпропетровську. В липні 2011 року ми запустили для телефонів iPhone мобільний додаток, за допомогою якого можна замовити доставку страв з ресторанів, піцерій та фаст-фудів. І хотіли б поділитись своїм досвідом в цій справі.
Запуску мобільного додатку передувала тривала робота
Структура замовлень нашої компанії розподілилась наступним чином:
– доставка із закладів харчування (ресторанів, барів та фаст-фудів) – 85%
– доставка з аптек та супермаркетів, квитків на потяг – 10%
– інші доставки та послуги таксі – 5%.
Такий розподіл замовлень змусив детальніше вивчити портрет цільової групи споживачів. Проаналізувавши поведінку цільового сегменту, було визначено наступні особливості:
– клієнт цінує свій час (важлива вчасність виконання замовлення);
– віддає перевагу одній або кільком мережам ресторанів одночасно;
– віддає перевагу сучасним гаджетам – користується iPhone або іншими комунікаторами.
До розробки мобільного додатку було долучено власних програмістів, яким була поставлена задача розробити мобільний додаток для iPhone. Для користувачів смартфонів на базі OC Android введення в дію додатку відкладено до початку 2012 року.
Розробники «Екіпаж-Сервіс» взяли до уваги інші аналогічні додатки для iPhone
Для прикладу, мобільний додаток мережі суші-ресторанів «Тануки» надає клієнтам можливість скористатись електронним меню з функцією швидкого замовлення і доставки, а мобільний додаток мережі ресторанів «Козирна Карта» функціонує як путівник по численних ресторанах мережі: можна подивитись меню, адресу ресторану, але не можна замовити страви і доставку.
Мобільний додаток «Екіпаж Сервіс» працює за такою схемою: користувач програми обирає місто, в якому планується доставка (Київ, Дніпропетровськ, Кривий Ріг), знаходить в розділі необхідний ресторан або фаст-фуд, обирає «в кошик» бажані страви та вказує адресу доставки.
При замовленні можна бачити актуальне меню з цінами. Сформоване замовлення потрапляє на сервер Call-центру: менеджери уточнюють адресу доставки, зазначають клієнту точну суму замовлення і доставки.
Доставка відбувається протягом 1 години.
Для популяризації додатку ми вирішили використати такі рекламні засоби:
– На майданчиках київських партнерів (ресторани – Швидко, Якіторія, Примавера, ОБрайенс) розміщені плакати з рекламою мобільного додатку. Планується розширити кількість ресторанів-партнерів, та застосувати рекламу у партнерів в містах Дніпропетровську, Кривому Розі та Харкові.
– Застосовується інтернет-реклама. На профільних ресторанних та IT-сайтах розміщуються банери, статті.
– У нас є домовленість з продавцями iPhone, вони встановлюють покупцям телефонів мобільний додаток від «Екіпаж Сервіс». А ми у наших флаєрах, рекламуємо спільно додаток і продавця iPhone
За місяць ми отримали 1120 завантажень додатку, і щодня наша компанія зараз обробляє 4-5 замовлень, отриманих через цей нього.