Компанія-видавець ігор в соціальних мережах, i-Jet Media, запустила власну платформу для публікації і монетизації цих ігор в соціалках.
Новий проект називається iJetConnect.com і надає можливість публікації, розкрутки та монетизації ігор у 30-ти соціальних мережах. В майбутньому розробники обіцяють розширити кількість підтримуваних соціалок до кількох сотень.
До листопада 2011 року сервіс буде працювати на стадії бета-тестування. На презентації цієї версії було показано його роботу в двох популярних російських соцмережах – Мой Мир@Mail.ru і Вконтакте. На думку представників i-Jet, одного Facebook недостатньо, тому на платформі повинні з’явитися і десятки дрібніших соціальних мереж. В якості рекламного інструменту використовується сервіс AdRiver.
За останні два роки i-Jet вдалося опублікувати близько 80-ти ігор в 30 соціалках. Минулого року компанія разом з порталом i.ua вийшла на український ринок. В лютому дві найпопулярніші гри i-Jet приносили компанії по $8 тис щодня.