З наступного року Кабінет міністрів України може перейти на електронний документообіг з використанням смартфонів та нетбуків.
Про це на брифінгу повідомив голова Держагентства з питань науки, інновацій та інформатизації України, Володимир Семиноженко. За його словами, завдяки такій інновації процес погодження документів скоротиться на 90% – відповідно, деякі нормативно-правові акти зможуть набувати чинності набагато скоріше.
Як повідомив Семиноженко, до кінця року планується встановити формат, в якому працюватиме електронний документообіг та підготувати відповідну законодавчу базу для цього. Державні службовці зможуть брати участь в цій системі незалежно від того, де вони перебуватимуть – на роботі чи у відрядженні, оскільки засвідчуватимуть свої рішення електронним підписом. Для цього можуть бути використані смартфони та нетбуки.
На думку голови Держінновацій, вартість впровадження цієї системи не буде високою – близько 3 млн грн – оскільки можна буде використати вже існуючі напрацювання. Сам Семиноженко заявив, що паперовими документами майже не користується, оскільки в нього є iPod. Ймовірно, він обмовився, маючи на увазі планшет iPad від Apple.
До речі, саме цей пристрій настільки сподобався київським чиновникам, що вони вирішили закупити його для потреб Київміськради – звісно, за державний кошт.