Сервіс мікроблогів Twitter готує запуск нового інструменту, який дозволить автоматично створювати та розміщувати рекламні оголошення на сайті.
За даними Reuters, новинку відкриють цієї осені для обмеженого кола партнерів, серед яких будуть, ймовірно, найбільші рекламодавці. Доступ до спеціального API, що зараз розробляє Twitter, надасть змогу рекламодавцям самостійно створювати і публікувати їх рекламні оголошення.
Таким чином, Twitter відкриє свої двері для більшого кола рекламодавців, агенцій та компаній і зможе отримати більше прибутків від реклами. Зараз для того, щоб скористатися рекламною платформою Promoted Tweets, яка діє на Твітері, необхідно власноруч контактувати з менеджерами сервісу.
Кілька днів тому ми писали, що адміністрація ресурсу відмовилася від своїх планів розміщувати нав’язливу рекламу у стрічках користувачів.