Адміністрація сервісу мікроблогів Twitter вирішила відмовитись від раніше запланованої опції щодо показу рекламних твітів.
Як ми писали минулого місяця, Twitter мав намір запустити показ рекламних твітів, які б постійно відображалися у стрічці користувачів – навіть при її прокручуванні.
За даними блогу AllThingsDigital, Twitter переглянув свій підхід до цього виду реклами і відмовився закріплювати проплачені твіти у стрічці. На думку адміністрації сервісу, така реклама буде дратувати користувачів.
Рекламні твіти можна буде прокрутити, як і інші повідомлення, а їх зміст буде залежати від того, які екаунти користувач уже читає. Окрім того, реклама буде показуватись лише в тому випадку, якщо користувач уже читає мікроблог компанії. Таким чином, очікується, що реклама за принципом Promoted Tweets To Followers на Твітері буде більш релевантна.