Сьогодні Андрій Колодюк, керівник AVentures Capital, презентував новий сервіс Divan.TV, який за задумом розробників повинен об‘єднати в собі телебачення, інтернет та електронну комерцію.
Щоб скористатись сервісом, до телевізора необхідно підлючити пристрій, який повинен бути одночасно підключеним до інтернету.
Після підключення користувач має доступ до низки каналів телебачення, колекції фільмів, музики, караоке.
Через інтерфейс, який виводиться на екран телевізора, є можливість відправити SMS, чатитись з іншими людьми, коментувати, користуватись соціальними мережами, переглядати сайти, дивитсь відео на YouTube, замовляти різноманітні товари та сервіси (звісно, які будуть інтегровані в Divan.TV), наприклад, книги, продукти харчування, квитки.
Оплата за внутрішні послуги здійснюватиметься через зовнішні платіжні системи. Наприклад, вже зараз до Divan.TV підключена MoneXy.
Фактично, мова йде про платформу, яка дає можливість приєднати до телевізора велику кількість зовнішніх сервісів. При цьому користувачу потрібен лише пульт і телевізор.
Вузьким місцем Divan.TV є те, що всі сервіси надаються через інтернет-канал. І якщо в більшості міст України вже можна мати 2-3 Мб канал в кожній хаті, та не всюди провайдери можуть забезпечити постійність цього сигналу. Думаю, не всім буде приємно дивитись улюблене ток-шоу в прямому ефірі, яке буде перериватись через зниження швидкості до 200-300 Кб.
Надаватись сервіс буде за передплатою. В безкоштовному доступі будуть 18 каналів, за 45 каналів треба буде платити 35 грн. на місяць. Перегляд фільмів, музика, караоке надаватимуться за принципом pay per use (оплата за використання). При цьому є 400 фільмів, які можна буде подивитись безкоштовно.
Заплатити також треба буде й за «коробку» Divan.TV, яка орієнтовно коштуватиме до 1000 грн. в роздрібній мережі.
Презентована система поки що є сируватою, і потребуватиме доопрацювання. Хоча Андрій Колодюк обіцяв, що 7 липня, коли відбудеться велика презентація для партнерів, все буде працювати.
В планах інвесторів, вивід системи в Київі в ближчі місяці, а восени – на масовий ринок в Україні. Далі також очікується вихід в інші країни Східної Європи.