Компанії Яндекс та Рамблер уклали угоду про співробітництво, в рамках якого на сайті останнього буде використовуватись пошуковий механізм Яндекса.
Рамблер відмовився від власного пошуку, і тепер на порталі добова аудиторія якого становить близько 2 млн відвідувачів, буде використовуватись сервіс від Яндекса. Окрім того, Рамблер увійшов до Рекламної мережі Яндекса, ставши, таким чином, одним з найбільших її майданчиків.
Як стверджують в Яндексі, такі зміни можуть привернути увагу нових рекламодавців, а ті, в свою чергу, отримають доступ до ще більшої аудиторії. Згідно з домовленостями, укладеними між компаніями, Бегун (система контекстної реклами, головним акціонером якої є Рамблер), продовжить показ своїх оголошень на порталі та отримає доступ до їх розміщення через Яндекс.Директ.
До складу об’єднаної компанії Афіші і Рамблера входять проекти Афиша (журнал та сайт), Рамблер, Lenta.ru, Price.ru та інші. Щомісячна аудиторія усіх інтернет-проектів компанії становить понад 17 млн відвідувачів.