Чорна П’ятниця – це традиційний день розпродажів у США, який припадає на наступне число після Дня подяки, тобто на п”ятницю. В цей день магазини пропонують своїм відвідувачам величезні знижки, що спричинює великий купівельний ажіотаж.
Компанія comScore, яка займається різноманітною статистикою, опублікувала дані свого останнього дослідження, в якому значиться, що цьогорічна Чорна П’ятниця принесла інтернет-магазинам США 595 мільйонів доларів прибутку. Це на 11% більше, ніж торік.
Окрім того, Чорна П’ятниця стала причиною збільшення трафіку на сайтах, що агрегують знижки – на 17% у порівнянні з минулим роком, до 3,3 мільйонів відвідувачів.
Збільшився трафік і у звичайних інтернет-магазинах. Найбільше відвідувачів прийшло на розпродаж до Apple Store (+39% в порівнянні з минулим роком), Amazon (+28%), Best Buy (+24%), та Walmart (+22%).