Сервіс групових знижок Groupon подав документи до Комісії з цінних паперів США (SEC) на проведення ІРО, в рамках якого компанія планує залучити $750 млн.
Організаторами IPO стануть Morgan Stanley, Credit Suisse та Goldman Sachs. Ендрю Мейсон, керівник Групона, написав в листі своїм співробітникам про те, що час, проведений в компанії, повинен запам’ятатись усім: “Життя занадто коротке, щоб бути нудною компанією”.
В документах поданих до SEC, Groupon оприлюднив свою фінансову інформацію та показники поточної діяльності. Станом на кінець березня 2011 року 83 млн користувачів оформили e-mail підписку на сповіщеня про акції Groupon, а 15,8 млн з них оформили щонайменше одну покупку.
За перший квартал 2011 року компанія отримала $644 млн доходів, в той час як за весь 2010 рік – $713 млн. Тим не менш, вона й досі не вийшла на рівень беззбитковості – в першому кварталі 2011 року збитки Groupon становили $102,7 млн. Загальний обсяг коштів, які компанія залучила від інвесторів, перевищує $1,1 млрд.
В 2010 році Groupon витратив $241,5 млн на онлайн-маркетинг, мета якого полягала в залученні нових користувачів сервісу. В І кварталі 2011 року на ці цілі компанії витратила $179,9 млн.
За останній місяць вихід на біржу здійснили ще дві великі інтернет-компанії – LinkedIn та Яндекс.