Компанія AOL (America Online) змінила свою символіку. Тепер замість звичних трьох великих букв AOL логотип компанії складатиме надпис з крапкою “Aol.”
Видання Guardian опитало кількох відомих дизайнерів, щодо нової символіки компанії AOL. Вони піддали ребрендинг нищівній критиці. Дехто навіть намалював свою сатиричну версію нового логотипа:
“Мені подобається ідея логотипів, які адаптуються під все. Але ця ідея досить буквальна і схожа на кліше. Я знаю, що у них було дуже мало часу на ребрендинг, але це не виправдання. Це перша річ, яку ви намалюєте на дошці з ідеями, і перша річ, яку ви викинете в смітник”, – каже лондонський дизайнер Флоріан Шмітт.
Олівер Райхнштайн, керівник студії, що базована в Токіо, дотримується дещо іншої думки: “Радиккальні зміни зазвичай свідчать про те, що з компанією щось не так. Ми всі знаємо, що не так із AOL. Їхній оригінальний бізнес (доступ в інтернет) є застарілим. Видалення всіх візуальних ключів та поява логотипу на випадкових зображеннях – безумовно, крайній захід. Якщо метою цього ребрендингу було проілюструвати, як компанія поступово зникає з мінливої цифрової поверхні планети, то я можу сказати, що робота виконана на відмінно”.
9 грудня 2009 року AOL повинна стати окремою компанією, згідно попередніх домовленостей з Time Warner, яка володіє нею зараз. Процедура передбачає самостійний вихід AOL на IPO – перший вихід на біржу.
Нагадаю, AOL володіє такими продуктами та сервісами, як соціальна мережа Bebo, музичний плеєр Winamp, служба миттєвих повідомлень ICQ.