Компанія Яндекс підвищила діапазон вартості своїх акцій напередодні проведення IPO на біржі NASDAQ.
Як повідомляє Reuters, ціна однієї акції була збільшена з $20-22 до $24-25. За даними агентства, збільшення діапазону цін було здійснене через великий попит на акції Яндексу, який перевищив пропозицію.
Таким чином, сума коштів, яку Яндекс може залучити в ході розміщення на біржі, збільшилась на $300 млн до $1,3 млрд. Очікується, що компанія продасть 52,2 млн. акцій класу А. Книга заявок на купівлю цих акцій закривається сьогодні вночі.
Аналогічна ситуація спостерігалася під час виходу холдингу Mail.ru Group на Лондонську біржу восени 2010 року: тоді також попит на акції компанії перевищив пропозицію. Минулого тижня було проведене IPO ще однієї відомої інтернет-компанії, LinkedIn, акції якої в перший день торгів подорожчали вдвічі.