Журналісти видання The Daily Beast з’ясували, що за поширенням чорного піару проти Google в інтернеті стоїть Facebook.
Як виявилось, останнім часом серед публікацій в інтернеті почали з’являтись матеріали з критикою пошуковика, зокрема, зі звинуваченнями у порушенні приватності користувачів. До поширення цих статей та просування їх у пресі доклала зусиль PR-агенція Burson-Marsteller, яку найняв невідомий замовник.
Burson-Marsteller запропонувала одному з авторитетних блогерів допомогу в написанні таких матеріалів, які він міг опублікувати в Huffington Post, The Washington Post та Politico. Проте блогер не лише відмовився від цієї пропозиції, а й опублікував листування з агенцією, оприлюднивши її наміри щодо чорного піару Google.
The Daily Beast з’ясувало, що замовником цієї кампанії стала соціальна мережа Facebook. Як пояснив неназваний представник Facebook, Burson-Marsteller була найнята через дві причини: в соціальній мережі вважають, що Google справді порушує приватність користувачів, а також обурюються через використання пошуковиком даних з Facebook на свою користь.
Після того, як правда стала доступною всім, Burson-Marsteller також була вимушена прокоментувати ситуацію: «Жителі США повинні остерігатися того, як Google втручається в їх приватне життя та записує їх дії щохвилини — без жодного дозволу», — сказали в агенції. Як пишуть американські ЗМІ, скандал негативно вплине як на Facebook, так і на Burson-Marsteller: «Соціальна мережа тривалий час позиціонувала себе як проект, якому можна довіряти, в той час як репутація агенції Burson-Marsteller з півстолітньою історією тепер також під загрозою».