Цими вихідними в Ялті, в рамках YALTA Digital Forum, відбулась церемонія нагородження переможців третьої щорічної міжнародної інтернет-премії PROpeller Digital.
PROpeller Digital дає непогане розуміння процесів, які відбуваються зараз на інтернет-ринку України. Дивлячись на роботи переможців можна відчути куди рухається ринок.
За останній рік ринок точно виріс. Роботи стали дорослішими, про SMM почали говорити не лише «ухти, і нам би таке прикрутити», а й в контексті ROI для замовників. З‘явились цікаві роботи, що використовують інтегровані комунікації. Відчувається дорослішання мобільного маркетингу.
Деякий подив викликала організація конкурсу. З 42 робіт, що потрапили до шорт-ліста, 28 отримали призові місця. Зважаючи на те, що деякі роботи подавались одразу в кількох номінаціях, без приза майже ніхто не залишився.
Окремі номінації виявились взагалі провальними. Не знаю, в чому тут проблема – чи дійсно брак якісних робіт, чи погана робота організаторів премії. Але наявність в шорт-лісті в секції медійної реклами лише однієї роботи (яка ж зайняла єдине призове місце в цій номінації) наштовхує на сумніє думки.
Будемо чекати наступного року. Тоді, сподіваюсь, ми ще більше виростемо.
Переможці PROpeller Digital 2011
1. Вирусні форми (ролики, листівки і т.д.)
І. Продвижение фильма «Чужая» (СОХО)
ІІ. AXE премьера! (Grape)
ІІІ. Night guest (Дефа Интерактив)
2. Медійна реклама (банери)
ІІ. «Умный баннер» (Retail Страхование) (Retail Страхование) (UaMaster)
3.Веб-сайти (в т.ч.: комерційні, соціальні, промо-сайти – для реальних клієнтів)
І. Мужской словарь от Dove men (Grape)
ІІ. “Raise Your Wish” (Grey G2)
ІІІ. Ping Pong (Website)
ІІІ. Корпоративный сайт для ТМ «ОбJerky» (первые мясные снеки в Украине) (Ok Internet)
4. Номінація «Інформаційно-сервісні проекти»
Спеціальний диплом «За розвиток ринку»: Счетчик украинских пользователей Facebook (Skykillers)
5. Виртуальні промо-інструменти
І. Мультфільм «Полис Удачи» (Agima)
ІІІ. «Кот и кролик» (TDI Promoevent)
6. Комплексна онлайн-кампанія (з використанням не менше 2-х різних інтрументів: сайти, блоги, спільноти, ігри, вірусне відео, e-mail і т.д.)
І. МТС Бонус (Be Digitall)
ІІ. RED QUEST (Grape)
ІІІ. «Маркетинговые дрожжи» (TDI Promoevent)
7. Інноваційні рішення (які не входять до жодної з вище вказаних номінацій)
І. Х-фактор Онлайн (Want More)
І. Промо-сайт Renault Megane LE Sport “Drive the change! (Adpro)
ІІ. Что скажет президент (PR Квадрат)
ІІІ. Социальная сеть”СвітМам” для бренда Huggies (NEWSTRATEGIES GROUP)
Спеціальний диплом Атомные БлогТуры (Редкая марка)
8. Мобільна кампанія (використання wap-сайтів, ігор, відео, рінгтонів, «вірусів» для мобільних телефонів табо смартфонів і т.п.)
III. Серия медиа-книг (Articul Media)
9. Некомерційні проекти (гуманітарні і соціальні, культурні, екологія, інтертеймент)
ІІ. Do you want me?(Grape)
ІІІ. Никто не забыт? (Аврора)
10. Контекстна реклама
І. Гастроэнтерологи онлайн (Цифирь)
ІІІ. Контекст для магазина настольных игр (Skykillers)
11. Social media marketing (робота з блогами і социальними мережами)
І. «Ешь рыбу». Брендированное сообщество ТМ «Flagman» (Prodigi)
ІІ. Герой социальных медиа (GRAPE)
ІІ. Clearasil идет на контакт (GRAPE)
ІІІ. Reima – клуб молодых родителей (СОХО)
12. Online & mobile games (брендування онлайн-ігор для інтернету та мобільних телефонів)
ІІ. «Маркетинговые войны» игра-поздравление маркетологов с 23 февраля (PR Квадрат)
13. Інтернет-відео (брендовані мініфільми, мультфільми, homevideo і т.п.)
І. 7 историй Infiniti G (GRAPE)
Гран-прі: VGNC showreel-пианино (VGNC)