Соціальна мережа Facebook оновила свій віджет для сторонніх сайтів, додавши в нього кілька нових функцій.
Як ми вже писали, власники сайтів можуть встановити спеціальний віджет, за допомогою якого авторизовані користувачі Facebook зможуть залишати свої коментарі до записів на сайті. Згідно з даними адміністрації соцмережі, цією можливістю вже скористалися понад 50 тисяч сайтів, серед яких, наприклад, nbc.com, hotels.com та techcrunch.com.
Вчора віджет було оновлено. Зокрема, відтепер кожен коментар має власну URL-адресу, що дозволяє ділитися нею в інших обговореннях, вказуючи читачам на конкретні дискусії. Під час публікації коментаря на сайті він також може бути опублікований у статусі користувача на Facebook, разом з зображенням, заголовком та коротким описом коментованої статті. На думку адміністрації соцмережі, це дозволить збільшити кількість кліків на такі посилання у стрічках новин.
Власники сайтів також отримали розширені можливості використання цього віджету завдяки відкриттю API-сервісу для коментарів. Це дозволить їм шукати, оцінювати та відзначати найкращих коментаторів тощо. Окрім того, з’явилась можливість обрати інший варіант дизайну (поки що лише чорний).