Українська влада заплатить 300 тис. грн. за комплексну розкрутку офіційного сайту до чемпіонату Європи з футболу 2012 року – ukraine2012.gov.ua.
Відповідну угоду було укладено між урядовим інформагентством Укрінформ та ТОВ «Інтернет – Технолоджіс» наприкінці березня, повідомляє сайт Наші Гроші з посиланням на вісник держзакупівель. Розпорядником коштів виступило Нацагентство з підготовки Євро-2012.
Експерт «Наших Грошей» вважає, що вартість угоди є невиправдано завищеною: «Виділені кошти як мінімум в 10, а то і в 100 разів перевищують вартість просування сайту. В інтернеті є оголошення про такі послуги за ціною $150 на місяць, тоді як Євро-2012 відбудеться вже наступного літа. Тобто сайт має сенс просувати протягом лише півтора року, за які можна заплатити близько $3000, або 30 тис. грн». Окрім того, ТОВ «Інтернет — Технолоджіс», за інформацією видання, створено за кілька тижнів до проведення закупівлі.
Олег Мішин, спеціаліст з пошукового маркетингу компанії RedRocket, вважає, що цієї суми замало, зважаючи на те, що сайт функціонує чотирма мовами – українською, російською, польською та англійською, і, відповідно, розкрутка може здійснюватись не на один, а на чотири напрямки, причому англійську можна рекламувати на весь світ.
«Контекстна реклама, що, певно, входить у цю суму, коштуватими ще дорожче за SEO. А якщо буде ще й оплата послуг спеціалістів, то на рекламу взагалі десь 20-30 тисяч залишиться», — сказав Мішин в коментарі для Watcher. «Якщо розділити суму в 300000 грн на 18 місяців, то вийде всього 17000 грн/місяць. Компанія, яка буде цим займатися, ще має платити заробітну плату робітникам, а також мати з цього якийсь чистий прибуток. Якщо до послуг ще додати банерну рекламу, то стане зовсім сумно, бо рекламний бюджет буде взагалі мінімальним.Тут треба мати спеціалістів, які вільно володіють польською мовою і знають її. Також потрібні будуть менеджер з контекстної реклами, спеціаліст з SEO, медійної реклами, потім реклама в соціальних мережах», — додав він.
На вашу думку, сума тендеру є ринковою?