Компанія Yahoo поділилася результатами дослідження Твітера, яке вона проводила з липня 2009 року по березень 2010.
За цей час було проаналізовано понад 250 мільйонів твітів, а система могла визначити авторство кожного повідомлення. Зокрема, стало відомо, що половина всіх твітів на сайті публікується відносно малою кількістю користувачів – всього 20 тисяч. Серед цієї групи екаунтів присутні блогери, ЗМІ, знаменитості тощо. Водночас кількість усіх зареєстрованих користувачів сервісу – більше 200 мільйонів.
Було також встановлено, що взаємозв’язок у Твітері переважно односторонній. Ті, хто найбільше публікує інформації і має велику кількість фоловерів, можуть мало кого читати. Найбільше інформації в Твітері поширюють екаунти ЗМІ.
Завантажити повну версію дослідження можна тут. У березні 2011 року Твітеру виповнилось 5 років.