Соціальна мережа Facebook тестує дві нові функції – рекламний таргетинг в режимі реального часу та новий вид сповіщень про додавання у друзі.
Як пише allfacebook.com, близько 1% користувачів соціальної мережі отримали доступ до нової системи таргетингу. Рекламодавці зможуть націлювати свої оголошення, спираючись на дані таргетингу в режимі реального часу. Раніше рекламу можна було націлювати лише на певні типи контенту, але нещодавно на Facebook увімкнули функцію миттєвого оновлення коментарів, і адміністрація вирішила додати схожу опцію для рекламодавців. Таким чином, оголошення, які показуються на сторінках Facebook, не будуть статичними, а залежатимуть від публікацій користувачів.
Другим нововведенням в соціальній мережі стане нова система email-сповіщень від користувачів, які хочуть додати вас у друзі:
Вона містить коротку інформацію про людину, яка вказала вас, як свого друга, а також дві кнопки – для прийняття заявки та для перегляду усіх отриманих заявок. Раніше таке сповіщення містило лише лінк на прийняття запиту та показувало кількість спільних друзів.
Як відомо, на Facebook не можна одразу відхилити додавання у друзі, оскільки всі неприйняті заявки збираються в списку прихованих запитів.