Facebook придбав Snaptu
Компанія Facebook придбала стартап Snaptu, який розробив однойменну програму для мобільних телефонів. Особливістю Snaptu є те, що вона може запускатись на дуже широкому переліку мобільних телефонів бюджетної та середньої цінової категорії, адже єдина вимога для встановлення програми – наявність Java.
Таким чином доступ до різноманітних мобільних додатків (Facebook, Twitter тощо) отримали мільйони користувачів, які не були власниками смартфонів. Вартість угоди з придбання стартапу становила близько $70 млн. Команда Snaptu продовжить свою роботу у складі Facebook.
Ex.ua запускає платні послуги
Український файлообмінний портал Ex.ua оголосив про запуск платних послуг. Влітку цього року на сайті з’явиться перший контент, легалізований правовласниками. Водночас сучасна версія порталу продовжить свою роботу у звичному форматі.
За словами представника Ex.ua Юрія Піскового, портал уже почав закупки контенту, і на даний момент на стадії обговорення перебуває близько 40 договорів. Окрім того, користувачі платної версії сайту зможуть отримати деякі додаткові функції та сервіси, наприклад, відсутність реклами, IP-телефонію та інше. Правовласники зможуть також пропонувати власний контент зі свого боку, не чекаючи, коли Ex.ua звернеться до них за придбанням.
Яндекс випустив мобільний Маркет
Компанія Яндекс оголосила про запуск мобільного iPhone-додатку для свого сервісу Яндекс.Маркет. Як повідомили у прес-службі Яндексу, додаток вміє шукати товари за штрих-кодом або назвою, а також порівнювати ціни на товари та показувати відгуки інших людей.
На даний момент в базі Яндекс.Маркету – близько 1,5 млн штрих-кодів, і користувачам пропонується сканувати за допомогою камери свого смартфону різноманітну продукцію – телевізори, ноутбуки, фотоапарати, книги та інші товари. Наприкінці осені 2010 року аналогічний додаток вийшов для мобільної ОС Android.
Завантажити додаток для iPhone можна в App Store.