Лише 30% українських інтернет-користувачів готові платити за контент
Третина українських інтернет-користувачів готові платити за онлайн-контент – таким є підсумок дослідження, проведеного компанією iVox для видання Телекритика.
З 30,1% 16% готові купувати контент у тому випадку, якщо він є екслюзивним або дуже цікавим. 9% погодилися б платити за доступ до улюблених сайтів, 1,5% – за доступ до кількох сайтів, і лише 2,9% готові віддавати гроші за все. Водночас значна частка опитаних – 61,2% – поки що не бажають платити за онлайн-контент.
В ході дослідження було встановлено, що готовність платити значно більше характерна для жителів великих міст, на противагу маленьким містам. Всього в дослідженні, яке проводилося методом онлайн-анкетування, взяли участь 1000 чоловік.
23% контактів на LinkedIn є друзями на Facebook
Згідно з даними останнього дослідження компанії MyWebCareer, 23% контактів у соціальній мережі LinkedIn також є друзями в іншій соціалці – Facebook.
В дослідженні, в якому взяли участь понад 5000 людей, вказується, що, не зважаючи на спроби розділити приватне життя та ділові контакти, повністю зробити це навряд чи вдасться. Через значну кількість спільних контактів на LinkedIn та Facebook, існує велика ймовірність, що непристойні фото з вечірки, які ви запостите на Facebook, побачать ваші колеги з ділової мережі – вважають автори дослідження.
Microsoft знизила ціни для бізнесу
Компанія Microsoft Україна оголосила про проведення акції зі зниженими цінами на програмне забезпечення для малого та середнього бізнесу.
Зокрема, до кінця березня на всю продукцію Microsoft діятиме знижка -10%. Мінімальна кількість ліцензій при покупці – 5, максимальна – 100. Придбати продукти можна з інтерфейсом українською, російською та будь-якою іншою з 36 доступних мов. Про деталі акції читайте на сайті компанії.