Мобільний оператор Virgin Mobile розпочав конкурс на Facebook з метою збільшення кількості своїх шанувальників у цій соціальній мережі.
На даний момент сторінку Virgin Mobile на Facebook лайкнуло всього 40 тис. користувачів. Завдяки співпраці з відомою співачкою Леді Ґаґа (понад 27 млн. шанувальників на Facebook), Virgin Mobile сподівається збільшити свою популярність в соцмережі.
Для цього компанія Talenthouse, з якою співпрацює оператор, оголосила про пошук десяти офіційних блогерів, які супроводжуватимуть Леді Ґаґу на кількох її концертах в рамках туру Monster Ball. Для того, щоб взяти участь у конкурсі, потрібно надіслати своє коротке відео на Facebook-сторінку VirginMobileLive, після чого переможці будуть визначені шляхом голосування. Світове турне співачки було розпочате ще минулого року, однак через високу популярність його було вирішено продовжити. Наступного тижня Ґаґа продовжить Monster Ball концертами у Північній Америці.
Скільки коштувало Virgin Mobile укладення такої угоди, невідомо. Раніше реклама компанії неодноразово з’являлася у кліпах співачки у вигляді продакт-плейсменту.