AOL придбала Huffington Post, один з найпопулярніших політичних сайтів в США, за $315 млн. Завдяки угоді, буде утворено потужний мадіахолдинг, який об‘єднує Huffington Post, TechCrunch, Engadget та низку інших спеціалізованих онлайн-видань.
За інформацією The New York Times, AOL заплатила $300 млн. грошима та $15 млн. акціями.
Аріана Хафінгтон, співвласник та головний редактор Huffington Post, стане керівником всього контент-напрямку AOL.
AOL заявляє, що об‘єднана група матиме 117 млн. унікальних відвідувачів щомісяця в США та понад 270 млн. в світі.
Huffington Post – створений в 2005 році Аріаною Хафінгтон та ще 2 американськими журналістами. Протягом перших кількох місяців Huffington Post працював як блог, але вже в 2007 році, видання входило до 5-ки найпопулярніших в США суспільно-політичних сайтів. А станом на початок 2011 року, поступалось за денною аудиторією лише The New York Times, і є одним з найіноваційніших новинарних сайтів в світі.
Кілька місяців тому, AOL придбала за $20-30 млн. (точну цифру досі не назвали) ще один популярний «колишній блог» – TechCrunch. Який також був створений в 2005 році.