Схоже на те, що Facebook намагається увійти на ринок сервісів групових покупок. Соціальна мережа зараз тестує нову функцію “Buy With Friends”, яка дозволяє отримувати знижки при покупці товарів разом з друзями.
Передбачається, що оплатити будь-які товари можна буде за допомогою Facebook Credits – внутрішньої валюти соцмережі. Схема роботи сервісу наступна: якщо користувач зробить покупку, оплатить її через Facebook Credits, і розповість про це своїм друзям, то вони зможуть придбати товар уже зі знижкою.
На даному етапі послуга тестується під час покупки віртуальних товарів в онлайн-іграх. Як повідомлялося вчора, соціальна мережа зобов’язала всіх розробників додатків перейти на Facebook Credits до 1 липня 2011 року .
Groupon, один з найбільших сервісів групових знижок, наприкінці минулого року відхилив пропозиції Yahoo та Google щодо придбання та підняв інвестиції у розмірі $950 млн.