Результати нового дослідження інтернет-аудиторії України від компанії Gemius на основі fusion-панелі стануть відомі в другій половині цього року. Про це в інтерв’ю виданню Медіабізнес розповів керівник Gemius, Дмитро Лисюк.
Про запуск оновленої панелі дослідження інтернет-аудиторії від Gemius стало відомо кілька тижнів тому. Компанія планує використати так званий fusion-метод, коли в дослідженні використовується як традиційна cookie-панель, так і software-панель, що залучає встановлене на ПК додаткове програмне забезпечення.
Це дозволить вимірювати аудиторію і на тих сайтах, які не використовують Gemius (Google або Вікіпедія, наприклад), а також давати більш точні результати в порівнянні зі стандартною панеллю. На даний момент в останній беруть участь понад 50 тисяч онлайн-респондентів.
За словами Лисюка, запуск панелі – досить трудомістка задача, і потребує певного часу. Наприклад, на збір 5 тисяч респондентів знадобиться кілька місяців. Окрім того, треба встановити і налаштувати програмне забезпечення, що збиратиме дані. Тому результати нової панелі можна очікувати не раніше, ніж в другій половині 2011 року.
Спочатку результати досліджень cookie i software-панелей будуть публікуватися окремо. Коли кількість респондентів останньої становитиме 3-5 тисяч, дані почнуть змішувати у кілька етапів, повідомляє керівник Gemius.
Дмитро Лисюк також вважає, що оновлена панель, хоч і досить дорого коштує, допоможе Gemius виграти наступний тендер з УАІР (Українська асоціація інтернет-реклами), який має бути проведений цього року. На його думку, запровадження нового та прозорого дослідження інтернет-аудиторії зможе підштовхнути ринок онлайн-реклами в Україні, який зараз є недооціненим рекламодавцями.