Яндекс підбив попередні фінансові підсумки 2010 року. Виручка компанії збільшилася в порівнянні з попереднім роком на 43% і склала $410 млн.
Основна бізнес-модель Яндекса – продаж контекстної реклами. У структурі прибутків компанії за 2010 рік виручка від контекстної реклами склала 88%. По відношенню до 2009 року продажі контекстної реклами виросли на 45%.
Традиційно Яндекс не повідомляє інформацію про доходи свого українського офісу.
За даними LiveInternet, за рік частка пошуку Яндекса збільшилася в Росії на 5,2 в.п. (до 64,1% в грудні 2010), в Україні – на 6,2 в.п. (до 27%).
За даними сomScore, з листопада 2009 року по листопад 2010 року місячна аудиторія Яндекса виросла на 64%, в листопаді 2010 року вона склала більше 54 мільйонів користувачів. У минулому році Яндекс відкрив портал для Білорусі (yandex.by), запустив пошук по некириличному сегменту інтернету (yandex.com), регіональний пошук для України і низку спеціалізованих сервісів – Яндекс.Нерухомість, Яндекс.Робота, Яндекс.Музика, Яндекс, Яндекс.Послуги.