Livejournal (Живий Журнал) оголосив про запуск проекту Your Journal – Your Money. Відтепер власники платних та постійних екаунтів ЖЖ зможуть інтегрувати в свої блоги рекламу Google (Google AdSence), і отримувати таким чином гроші за рекламу.
Користувачі платних екаунтів, як і раніше, не бачитимуть рекламу в ЖЖ.
Кроки, які необхідно зробити:
• Платний або постійний екаунт в ЖЖ, вартістю від $19,95 за 12 місяців.
• Зв‘язати свій екаунт в ЖЖ з новим або вже існуючим екаунтом в Google AdSense.
• Налаштувати тип, вид, розмір, колір і місце розташування рекламних блоків
Сервіс зараз працює лише для індивідуальних блогерів, але незабаром очікується поява аналогічного функціоналу і для ЖЖ-спільнот.
Ну а тепер кілька слів про потенційні доходи від такої реклами. Минулого року Livejournal заробив на рекламі $12-15 млн. (оцінка Ведомостей). Цього року цифра, скоріш за все, зміниться не суттєво.
Загалом в ЖЖ 20-25 млн. щомісячна аудиторія, з них 30% – пострадянський простір. Активних користувачів ЖЖ – кілька мільйонів. Отже, на одного активного блогера в рік припадає кілька доларів доходу від реклами.
Якщо ви будете розміщувати в себе рекламу Google Adsence, ефективність її, скоріш за все буде ще нижчою. На відміну від гуглівської контекстної реклами, нині діюча рекламна модель в ЖЖ передбачає можливість досить вузького таргетингу за демографічними показниками, вказаними в профайлі блогера.
Думаю, що блогери зі щоденною читацькою аудиторією 200-300 чоловік зможуть заробляти на рекламі Google Adsence 2-3 долари в місяць – це максимум. Зважаючи на вартість платного екаунта – майже $20 на рік – економічні перспективи займатись розміщенням реклами в себе в екаунті є доволі сумнівними.
Скоріш за все головною метою новації є підняття кількості користувачів, що перейшли на платний екаунт. Тобто користь отримає від новації в першу чергу сам Livejournal.