Прочитав ось такий заголовок новини «Интернет-Агентство Mediacom и МПГ Украина впервые в Украине запустили рекламу в международной социальной сети Facebook». Вирішив подивитись, що там всередині. Заголовок наштовхував на думку, що Mediacom не лише першим розмістив рекламу в найбільшій соціальній мережі, а й придумав сам Facebook. На жаль, цього не побачив.
В принципі, розміщувати рекламу у Facebook таргетовану на українську аудиторію можна було ще пів року тому і багато хто цією можливістю користувався. Постійні відвідувачі Facebook часто бачать українську рекламу в правому сайдбарі.
Розмістити рекламу у цій соціальній мережі можна й з маленьким бюджетом (в кілька десятків доларів) – система дуже гнучка, і пропонує хороший таргетинг.
До речі, рекламна мережа Facebook до сьогодні залишається єдиним інструментом, який дає можливість з‘ясувати кількість українських користувачів Facebook. Іншої офційної статистики по Україні нема.
Цікаво, що Медіаком не тільки себе підставив цією дивною новиною, а й свого клієнта – DJUICE (Київстар). Адже з новини виходить, що саме цей бренд став піонером української реклами у Facebook.