В багатьох компаніях робота в соціальних медіа віддана PR-департаментам, що, в свою чергу, не завжди приносить позитивні результати внаслідок такої діяльності.
Причиною можливих невдач є суттєві відмінності між поняттями “public relations” та “social media”. Адже між “public relations” та “social media marketing” існує прірва щодо понять, підходів, інструментарію.
Багато цікавих практичних і стратегічних порад про те, як насправді SMM може допомогти в роботі піарнику, ви можете прочитати в підбірці з 5 досліджень:
1. Pew Internet & American Life Project: The Future of Social Relations
2. Social Media Comes of Age: The Vocus 2011 Planning Survey
3. Harvard Business Review (sponsored by SAS) The New Conversation: Taking Social Media from Talk to Action
4. The 2010 FedEx/Ketchum Social Media Benchmarking Study: Leading Brands and the Modern Social Media Landscape
5. HubSpot: How to Leverage Social Media for Public Relations Success