– А давайте запустимо соціальну мережу?
– А шо таке соціальна мережа?
– Та там фотки, чат. Ну общім як в Одноклассниках
– А-а-а. Класно. Давайте
Вчора офіційно запустилась чергова соціальна мережа. Агенція QMEDIA на замовлення таємничої «групи провідних юристів України» розробила проект LigaPrav.ua (проект називається LigaPrav.ua, але знайти ви їх зможете за адресою LigaPrav.com.ua), і офіційно заявила про це в своєму прес-релізі, який передруковують українські онлайн ЗМІ.
Зайшов, подивився і не зрозумів до чого там словосполучення «соціальна мережа».
Сайт має 5 розділів: Форум, Новини, Фотоальбоми, Файлообмінник, Блоги. Перших 4 – думаю нема сенсу щось говорити. Останній – блоги – в одному потоці записи всіх користувачів.
Тобто це не блоги, а один спільний блог. При цьому нема навіть можливості подивитись які записи робив автор раніше.
Єдину інформацію, яку ви можете отримати в профілі кожного з користувачів – це лише їх ім‘я.
Я б не писав, очевидно, про цей на колінці зроблений проект, в якому навіть в назвах розділів граматичні помилки, а пересічному користувачу пропонують опцію видалення чужих записів (не працює – але сам факт!).
Але сподвигла до написання тенденція в українському інтернет середовищі – останнім часом розплодилось багато проектів, які під модними сьогодні назвами приховують бутафорію.
При чому в мене складається враження, що таку тенденцію створюють саме розробники сайтів, які втюхують клієнтам під красивими назвами «корпоративних блогів» чи «соціальних мереж», приправлених розмовами про роль «соціальних медіа в діяльності компанії» якийсь непотріб зразка кінця 90-х.
– Так а за скільки ви нам зробите соціальну мережу?
– Тища баксів
– Та нє, дорого
– Можемо простіший варіант – за 300.
– По руках!