В Україні врешті-решт зробили проект абсолютно подібний за сценарієм до шалено популярного інтерактивного проекту для португальського футбольного клубу Sporting.
Ознайомитись з кейсом ви можете в цьому відео
Суть проект полягала у збільшенні кількості власників сезонних квитків на матчі клубу. Користувач вводить своє ім’я та тел. номер, дивиться відео, і в певний момент (коли тренер дивиться на список тих, хто відсутній і без кого команда не зможе зіграти) отримує дзвінок на мобільний. Протягом 10 секунд тренер закликає людину прийти і підтримати команду, придбавши сезонний квиток.
Кампанія стала вірусною буквально з першого дня — було здійснено 200 000 дзвінків протягом перших кількох днів акції. 1 500 фанів придбали сезонні квитки.
А тепер повернемось до сабжу цього допису, оскільки в Україні розпочалась в чомусь подібна акція компанії Shell. Подібна за механікою, але чи така ж цікава і творча?
На відео з екрану я зняв процес участі в акції:
Відчуваєте різницю між першим і другим? Звісно, технологічно проекти однакові. Однак ідейно вони далекі як Північний полюс від Південного. У проекті для Спортінгу ми бачимо емоційну проблему: порожній стадіон, команда не може грати, все погано. Ми емоційно співчуваємо гравцям.
В проекті Shell відбувається якась комедійна постановка: голова представництва катає машинки (бо ж немає йому чого більше робити). І відволікається від них на дзвінки, щоб протягом 40 секунд розповісти (з акцентом) про шоколадні переваги програми лояльності.
Цікаво почути цю розмову? Клацайте:
Є ще деякі особливості реалізації, які потрібно було продумати наперед:
- На один номер можна дзвонити скільки завгодно разів. Тому якщо вам хтось дуже не подобається ви можете його “розважити” дзвінками про подарунки на автозаправках.
- Немає обмеження по часу коли можна здійснити дзвінок. Логічно було б, щоб це можна було зробити або лише в робочий час (не працює ж голова 24 години на добу) або до 20/21 години. Мені дзвінок надходив і о 23:53 і після опівночі. Не подобається сусід, який хропить? Здайте його номер телефону
- Немає захисту самого флешу: його можна розкодувати, зрозуміти логіку обміну данними зі скриптом, який запускає дзвінок та запустити свій скрипт здійснення дзвінків на випадкові номери. Захисту про таких дій я не знайшов.
Загалом непогана перша спроба, але саме відео не викликає будь-якого бажання залучити свої друзів до перегляду. Тут ні розваг, ні закликів до якихось дій, які можуть вплинути на людину. No fun.
Пропоную поміркувати над сценаріями роликів, які можуть викликати вірусне поширення. Припустимо такий: людина отримує відео від знаймого по лінку. У відео ми бачимо групу людей, які намагаються деактивувати бомбу, але їм не вистачає одного ключа. Вони всі сильно пітніють. Неприродньо сильно пітніють (як товариш в цій рекламі) . Вони звертаються поглядами на глядача із запитанням “може ти нам допоможеш”. В цей момент здійснюється дзвінок на телефон і людина чує голос “Ключ 353”. З’являється форма для введення коду, який і декактивує бомбу. Ну і далі з’явлєяться наш чудовий продукт, який вирішує проблема надмірного поту.
Автор статті: Сергій Колесник, директор агенції інтерактивного маркетингу One2Action (тематичний блог – digitalist.com.ua)
Pingback: digicase: Новорічне привітання від Козирної Карти | Watcher()