Компанія InMind, що здійснює на замовлення Інтернет Асоціації України дослідження, мета якого проаналізувати відвідуваність веб-ресурсів українськими користувачами інтернету, оприлюднила дані за листопад 2010 року.
Важливою тенденцією листопада в порівнянні до жовтня можна назвати суттєве зростання середньоденної частки аудиторії в двох російських ресурсів – mail.ru (з 40,2% до 46,29%) та одноклассники.ру (з 22,54% до 25%), а також падіння в Ukr.net (з 22,89% до 21,09%), який залишається єдиним українським сайтом в ТОП-10.
Зверніть увагу:
google.com.ua, google.com, google.ru об‘єднані в google
Yandex.ua, yandex.ru, ya.ru об’єднані в yandex
Odnoklassniki.ru, odnoklassniki.ua об’єднані в odnoklassniki
Vkontakte.ru, vk.com об’єднані у vkontakte
Дослідження InMind (Opinion Software Media) – це проект медіавиміру інтернет аудиторії України, заснований на user-centric підході. Методологія дослідження заснована на роботі постійно діючої репрезентативної панелі інтернет користувачів, на домашні і робочі комп’ютери яких встановлено спеціальне програмне забезпечення. Ця методологія дозволяє здійснювати моніторинг усіх відвідуваних українськими користувачами інтернет-ресурсів, як національних, так і міжнародних.
Панель репрезентує інтернет користувачів усієї України у віці 15 років і старші. Її дизайн заснований на даних щоквартальних установочних досліджень населення України, які проводяться оффлайн. Кількість учасників панелі – 1200.