Акціонери ЗАТ «Український медіахолдинг» прийняли рішення про збільшення статутного фонду з 400 тис. грн. до 3,9 млн.
Олена Мартинова, директор з маркетингу УМХ, каже, що гроші додаткової емісії підуть на розвиток вже існуючих інтернет проектів холдингу.
3,5 млн. грн. – доволі скромна сума. За нинішнього курсу долара – це $400 тис. Якщо мені не зраджує пам‘ять, коли УМХ в 2008 році провів розміщення 15% акцій на Франкфуртській фондовій біржі, і залучив $45 млн., представники УМХ казали, що понад $10 млн. піде не інтернет. Чи не сам сам Ложкін це заявляв.
На фоні цієї цифри, $400 тис. виглядають скромненько.
Цікаво яка доля спіткала обіцяні холдингом в 2008 році мільйони в інтернет. Бо придбання неконтрольного пакету i.ua, плюс інвестиції у власні проекти – це значно менше за 8-ми значні цифри.