Компанія МТС-Україна має відділ зв’язків з громадскістю. До сьогоднішнього дня був впевнений аби займатись звязками з громадськістю, треба принаймні намагатись бути доступним для цієї громадськості.
Років 10 тому в прес-службах стало модним використовувати імейли. Деякі люди навіть навчились за цей час ними користуватись. Що стало важливим кроком на шляху розвитку корпорацій :)
Але на шляху того розвитку були й перепони. Наприклад, спамери. Я сам не дуже полюбляю їх, як не полюбляє й відділ зв‘язків з громадськістю компанії МТС.
Але якщо мені може бути «до лапочки» вся та громадськість, то профільному відділу «вже не першого, але й не другого» оператора мобільного зв‘язку України ця громадськість, точніше, зв‘язки з нею – це нібито прямий обов‘язок.
А от зі зв‘язками в МТС не склалось. Днями треба було мені отримати деяку інформацію про діяльність компанії. Не довго думаючи зайшов на сайт МТС, глянув контакти начальника відділу зв’язків з громадскістю. Написав листа. І отримав за кілька секунд вичерпну відповідь:
This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:
vruban@mts.com.ua
SMTP error from remote mail server after initial connection:
host west.mts.com.ua [80.255.73.74]: 554-west.mts.com.ua
554 Your access to this mail system has been rejected due to the sending MTA’s poor reputation. If you believe that this failure is in error, please contact the intended recipient via alternate means.
Якщо ви не володієте англійською, то переклад звучатиме приблизно так (якщо опустити всі технічні нюанси): «шановний, твоя репутація настільки низька, шо ми не вважаємо за необхідне навіть показувати цього листа керівнику відділу зв‘язків з громадськістю».
Оскільки телефонувати в МТС мені ліньки, та й запит мій містив лінк, який диктувати по телефону не дуже зручно та доречно, виходить, що я залишився без можливості поспілкуватись з поважними представниками компанії МТС.
За останній рік мій лист лише один раз ідентифікувався, як спам, але жодного разу не було процедури відмови доставити листа від мене адресату. Тому думаю, що не я один отримаю такі цікаві відповіді від МТС.
Я можу звичайно помилятись, але мені видається доречним, щоб відділ зв‘язків з громадськістю МТС:
1. Суттєво знизив рівень своєї боротьби зі спамом. Думаю, що поштові правила цього відділу мають бути особливими, а не такими як у всій компанії.
2. Технічні відповіді типу тої, що отримав я, повинні бути українською мовою або принаймні двома (укр + англ) – не всі бездоганно володіють технічною англійською мовою. Але бажано, щоб такі відповіді взагалі ніхто не отримував.
А що ви думаєте з приводу використання спамфільтрів в роботі відділів, що відповідають за зв‘язків з громадськістю?