Facebook – ідеальне середовище для просування малого і середнього бізнесу. І найкраще це вдається в дрібних рітейлерів, які не мають багато грошей на рекламу, тому соцмережа часто є єдиним реальним каналом просування.
Наприклад київський магазин одягу молодих британських дизайнерів “ПЮРЕ” запустив промоакцію тільки для користувачів Facebook під гаслом “LOOK.LIKE.WIN”, яка виявилась досить успішною.
На своїй сторінці у Facebook магазин протягом грудня розміщує один «образ дня». Відповідно, таких образів буде 31:
Користувачі можуть лайкнути «Look of the Day», який їм сподобався, і таким чином взяти участь в розіграші призу від магазину “ПЮРЕ”. 31 грудня буде визначено найпопулярніший «Look of the Day» (за кількістю лайків), і серед учасників, які його лайкнули, буде розіграно весь одяг і аксесуари показані цього дня.
Станом на сьогодні фанами сторінки вже стало близько 1200 учасників.
З метою промотування акції магазин навіть зняв відео:
Що дає проведення конкурсу магазину? Перша річ – це популяризація сторінки у Facebook. Щоб стати учасником і мати можливість лайкати образи дня, які вам сподобалось, необхідно спершу залайкати саму сторінку магазину “ПЮРЕ”.
Друге – реклама. Учасники протягом місяця розглядатимуть велику кількість одягу з магазину, то ж ймовірно, що їм щось самим сподобається, і вони придбають річ в магазині. Важливо, що чим більше людей лайкатиме конкретний запис, тим з більшою ймовірністю він потраплятиме в «Top News» стрічки новин користувачів, а не висітиме десь в «Most Recent».
«Український Трикотаж»
Ще один цікавий приклад використання Facebook продемонстрував бренд «Український Трикотаж». Вони провели конкурс, учасники якого мали придумати фотоісторію, відзняти її та розмістити на facebook сторінці бренду.
Користувачі могли голосувати (лайкати) за кожну з історій.
Після визначення 10 фіналістів починалось фінальне голосування, переможець якого отримав $1000 і контракт з брендом на фотозйомку.
Переміг користувач, який зібрав 781 likes.
Віталій Муж, предстаник магазину “ПЮРЕ” каже, що зараз ми спостерігаємо загальний тренд – “quick and dirty” промоакції, конкурси, які дуже швидко розробляються, швидко запускаються, готуються інформаційні матеріали (вірусної спрямованості), швидко розігруються і вручаються призи.
І весь процес розгортання промо відбувається на очах у користувачів соцмереж. Ніяких спеціальних промосайтів. Сама соцмережа дає всі можливості, щоб все проводити прямо в ній. І головне, що не треба навіть нічого купувати, відправляти. Все, за що боряться організатори таких промо – це швидке нарощення аудиторії і втримання її уваги.