Один із засновників Facebook, Кріс Хьюз, запустив власну соціальну мережу під назвою Jumo.
Проект буде об’єднувати тих людей, яким цікаві філантропія та благодійність – в Jumo вони зможуть координувати свою діяльність та керувати “добрими справами”. В соціальній мережі передбачено два типи екаунтів – персональний та корпоративний. Останній призначений для організацій, благодійних фондів, та інших структур, які займаються філантропією.
На даний момент в Jumo зареєструвалися понад 3,5 тисяч організацій. На їх сторінках користувачі соціальної мережі можуть долучатися до обговорень різноманітних тем – від глобального потепління до боротьби з раком. Jumo також інтегровано з іншими соціальними мережами, такими як Twitter і Youtube. Користувачі Jumo можуть підтримати проекти, які їм сподобались, власними пожертвами.
У 2004 році Хьюз разом зі своїми співмешканцями в гуртожитку – Марком Цукербергом, Едуардо Саверіном, та Дастіном Московіцем, заснував соціальну мережу Facebook. Зараз його частка в Facebook, який Кріс покинув у 2007 році, становить 1%. У 2008 році Хьюз консультував виборчий штаб Барака Обами у створенні соціальної мережі my.barackobama.com