Вконтакте зробив мультимедійні коментарі
Соціальна мережа Вконтакте розширила можливості свого віджету коментарів. Відтепер користувачі соціалки, які знайдуть на сторонніх сайтах цей віджет, можуть публікувати не лише текст, а й прикріпляти до нього фото, аудіо або відео.
Власники сайтів, які хочуть інтегрувати віджет коментарів Вконтакте на свій ресурс, можуть самі визначити, який тип контенту дозволено публікувати відвідувачам. Коли користувачі Вконтакте залишатимуть коментар на одному з таких сайтів, то він може також дублюватися в профілі людини в соціальній мережі.
“Свідомо” запустило сайт
Бюро журналістських розслідувань “Свідомо” запустило свій офіційний сайт. Як повідомив керівник проекту, Єгор Соболєв, завдання “Свідомо” – створення сильного столичного медіа, яке допомагатиме киянам з інформацією про те, де можна відвідати цікаві лекції або майстер-класи. Портал також розповідатиме про те, як захищати свої права, а також що цікавого відбувається в культурному житті столиці. Особливий акцент планується зосередити на журналістських розслідуваннях суспільно важливих тем.
Beeline оголосив про співробітництво з Twitter
Компанія Вымпелком (ТМ “Beeline”) повідомила про досягнення домовленостей з сервісом мікроблогів Twitter, за умовами яких Beeline найближчим часом має анонсувати спеціальний тариф для користувачів цього сайту. Абоненти оператора зможуть отримувати оновлення своєї стрічки через SMS – така опція доступна поки що лише для обмеженого кола країн, серед яких України та Росії дотепер не було. Отримування таких повідомлень буде безкоштовним, але якщо користувач переходитиме за посиланням, то з нього стягуватиметься плата.
Конкретні суми щодо вартості такої послуги поки що не були названі. МТС, life:), Beeline та Київстар наразі пропонують своїм абонентам безкоштовний доступ до популярних соціальних мереж Вконтакте або Facebook.
Новий керівник IT Business Week
Головним редактором українського журналу IT Business Week став Володимир Косогон. До цього Косогон працював заступником головного редактора видання.
Журнал IT Business Week виходить з березня 2008 року у видавництві AD-World. Тираж видання – 10 000 екзмеплярів, періодичність виходу – раз на місяць.